søndag 17. oktober 2010

Kan vel ikke akkurat skryte av helga,

men jeg har nå fungert ganske så bra. Fingrene har fått kjørt seg på litt hekling,å da er jo jeg fornøyd.
Det verste er jo bare å sitte her som en amøbe,uten å gjøre noe som helst.

I går gikk jeg og de to eldste til biblioteket å lånte noen bøker,å det var deilig å komme seg ut en liten tur. I dag har det bare vært innedag. Jeg har vært sur og ungene har vært sure. Skal tro om det er smittsomt å være sur? Hm...er nok desverre det ja.

Neste uke kan jo bare bli bedre...eller? Jo,det må bare bli bra. Blir greit å slappe av noen timer selv i morgen nå,så kommer jeg meg nok litt ovenpå igjen.

1 kommentar:

  1. Å komme se ut betyr veldig mye, og på biblioteket er det koselig, og å få låne bøker gratis er jo topp. ;-)

    Ha en super uke!!

    SvarSlett